فناپ پرداخت (فناپ تک) حامی مسابقه کدنویسی مبهم شریف - Fanap Tech
خانه / اخبار / فناپ پرداخت (فناپ تک) حامی مسابقه کدنویسی مبهم شریف

فناپ پرداخت (فناپ تک) حامی مسابقه کدنویسی مبهم شریف

فناپ پرداخت به منظور حمایت از جوانان کشور، از مسابقه کدنویسی مبهم دانشگاه شریف حمایت می کند.

سومین دوره مسابقه کدنویسی مبهم طی دو مرحله مقدماتی و نهایی در صبح و عصر برگزار می شود که در این مسابقه هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخواناترین شکل ممکن، برنامه‌ای به زبان C++ بنویسد و با هر بار اجرا شدن، رشته‌ای معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند. البته این رشته باید همواره ثابت باشد، نه آنکه در هر بار اجرا، رشته‌ای متفاوت چاپ کند و یا اینکه با انتقال به کامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی بدهد.

آنطور که دبیرخانه این مسابقه می گوید، هدف از برگزاری مسابقه کدنویسی صرفاً یک رقابت فنی بین افراد نیست، بلکه قرار است در این رویداد دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان افزایش یابد و مهارت و دانش کسب شده در صنعت فناوری اطلاعات کشور مورد استفاده قرار گیرد و شرکت کنندگان مسابقه بعد از این رویداد وارد بازار کار کشور شوند.

بر این اساس، فناپ پرداخت با هدف جذب و حمایت افراد نخبه و همچنین ارتباط بیشتر صنعت فناوری اطلاعات، بازار و دانشگاه ضمن حمایت از سومین دوره مسابقات کدنویسی مبهم شریف، در نمایشگاه جانبی آن حاضر می شود.

گفتنی است این دوره از مسابقات، توسط پارک علم و فناوری، آریا راد شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 7 شهریور ماه در باشگاه کسب و کار دانش بنیان شریف برگزار می شود.

همچنین ببینید

چرا کارت‌خوان‌های اندرویدی؟

دستگاه‌های کارت‌خوان مدت‌هاست که وجود دارند، اما هیچ‌گاه از تکامل جا نمانده‌اند. ثبت سفارش و …

 طراحی سایت