بازدید سرپرست مرکز توسعه فناور‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه از کارخانه فناپ‌تک - Fanap Tech
خانه / اخبار / بازدید سرپرست مرکز توسعه فناور‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه از کارخانه فناپ‌تک

بازدید سرپرست مرکز توسعه فناور‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه از کارخانه فناپ‌تک

بازدید سرپرست مرکز توسعه فناور‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه از کارخانه فناپ‌تک

مهندس حمید ذوالفقاری، سرپرست مرکز توسعه فناور‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه از کارخانه فناپ‌تک در منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

مهندس ذوالفقاری با اشاره به اینکه ستادهای توسعه فناوری‌های راهبردی در راستای حمایت از دستیابی کشور به علوم و فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار در حل مسائل اساسی کشور ایجاد شده‌‌اند، این مرکز از توسعه و کاربرد علوم و فناوری‏های اولویت‏‌دار در طول زنجیره ایده تا خلق ثروت حمایت می‌کند. وی افزود این مراکز در صدد ایجاد فضایی مناسب برای تحقق اقتصاد دانش بنیان در حوزه مأموریتی خویش از طریق حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته هستند.
در این دیدار دکتر حیدر مغنی مدیرعامل شرکت فناپ‌تک ضمن معرفی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های فناپ‌تک به هدفگذاری این شرکت برای ارائه راهکارهای حوزه سبک زندگی هوشمند و تبدیل شهر مقاوم خرمشهر به مرکز تولیدات دیجیتال کشور اشاره کرد. حیدر مغنی به تمرکز فناپ‌تک بر انتقال تکنولوژی و توسعه آن، تبدیل ایده‌ها و طرح‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیانِ حوزه سخت‌افزارهای دیجیتال به طرح‌های صنعتی، تولیدات الکترونیک و دیجیتال را از حوزه‌های راهبردی فناوری دانست و بر آمادگی، ظرفیت فنی و سرمایه انسانی مناسب فناپ‌تک برای همکاری در توسعه و بومی‌سازی این فناوری‌ها تاکید کرد.
یادآوری می‌شود فناپ‌تک یکی از شرکت‌های پیشگام در تولیدات روزآمد حوزه الکترونیک است و به عنوان اولین شرکتی که در ایران اقدام به تولید کارتخوان بانکی نموده شناخته می‌شود. فناپ‌تک در سال جاری پس از افتتاح کارخانه جدید خود دو محصول خوددریافت بانکی رمسان و کنسول اندرویدی پادباکس را روی خط تولید خود برده و محصولات جدیدی نیز به زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

 

 طراحی سایت