خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد - Fanap Tech
خانه / اخبار / خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد

خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد

خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند بهره برداری شد

خط تولید کیوسک خوددریافت رمسان شرکت فناپ‌تک در شهرک صنعتی خرمشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند قائم مقام شرکت فناب تک اروند خرمشهر در حاشیه افتتاحیه این خط تولید اظهار داشت: این خط تولید با سرمایه درگردش حدود ۱۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید سالانه یکهزار و ۲۰۰ دستگاه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، شاهین جوانمردی افزود: پیش از این مجموعه فناپ‌تک دستگاه‌های غیرنقدی در این حوزه تولید و به بازار ارائه کرده بود اما  این اتفاق در خارج از استان افتاده بود و قول داده بودیم در ساختمان جدید این کار را ادامه دهیم.

افتتاح رونمایی خط تولید خوددریافت رمسانخوشبختانه امروز موفق شدیم کار تولید دستگاه‌های خود دریافت را استارت بزنیم و به حول و قوه الهی امید است ۲ محصول دیگر از جمله دستگاه نوبت‌دهی هوشمند و کیوسک‌های هوشمند را در نیمه دوم ۱۴۰۰ به بازار ارائه می‌کنیم.

جوانمردی بیان داشت: محصولات تولیدی در این مجموعه برای حوزه بانکی تعریف شده ولی محصول نوبت دهی هوشمند منوط به حوزه بانکی نیست و هر حوزه نیاز به نوبت‌دهی داشته باشد می‌تواند از این محصول ما استفاده کند.

وی در ادامه گفت: ظرفیت دیده شده در این سالن برای تولید محصولات کیوسک ۵۵ ایستگاه کاری است و تقریبا در فاصله زمانی ۱۴ روزه می‌توان تولید این تعداد محصول را به پایان برد.

جوانمردی ادامه داد: امید است در آینده بسیار نزدیک دستگاه اندروید باکس نیز در این کارخانه تولید شود. کار این دستگاه که به گیرنده های تلویزیونی وصل می‌شود پخش فیلم از طریق اتصال اینترنت است و البته سایر امکانات یک دستگاه اندرویدی را نیز داراست.
واحدصنعتی فناپ تک تولیدکننده انواع محصولات پرداخت الکترونیکی و دیجیتال چهارم خرداد۱۴۰۰ با سرمایه گذاری اولیه یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی خرمشهر بهره‌برداری شد.

هولدینگ فناپ ‌تک در سال جاری برای ۱۸۰ نفر اشتغال مستقیم و ۳۶۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

هم اکنون این شرکت محصولات تجهیزات بانکی، پرداخت الکترونیکی ، انواع کارت خوان، کیوسک بانکی خوددریافت، خودپرداز کیوسک هوشمند نوبت دهی تولید می‌کند.

امسال هر سه ماه یک یا چند محصول جدید همچون تبلت دانش آموزی، گوشی تلفن همراه ، پنل پی سی به محصولات کارخانه اضافه خواهد شد و تا پایان سال مودم مخابراتی ای دی اس ال و وی دی اس ال به سبد محصولات اضافه می‌شود.

شهرک صنعتی خرمشهر در ۱۰ کیلومتر این شهر و در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد.

همچنین ببینید

چرا کارت‌خوان‌های اندرویدی؟

دستگاه‌های کارت‌خوان مدت‌هاست که وجود دارند، اما هیچ‌گاه از تکامل جا نمانده‌اند. ثبت سفارش و …

 طراحی سایت