به گزارش روابط عمومی فناپ تک، آیین اختتامیه بیست و سومین همایش تعالی سازمانی روز ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران سازمان مدیریت صنعتی، اساتید، ارزیابان و جمعی از مدیران و فعالان حوزه مدیریت و کیفیت در سالن همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و طی آن از سازمانهای برتر و متعالی کشور تقدیر به عمل آمد.
شرکت فناپ تک با حضور در این همایش، با ارتقای جایگاه خود نسبت به سال گذشته، موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی شد. این موفقیت نشاندهنده تداوم مسیر بهبود، توسعه نظامهای مدیریتی و نهادینهسازی فرهنگ تعالی در این شرکت است.
در این مراسم، مهندس بردبار به نمایندگی از شرکت فناپتک، لوح و تقدیرنامه را دریافت نمود. فناپتک در دوره گذشته موفق به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی شده بود و کسب تقدیرنامه دو ستاره در دوره جاری، بیانگر ارتقای سطح بلوغ سازمانی، بهبود عملکرد و اثربخشی اقدامات انجامشده در حوزههای مدیریتی و عملیاتی است.
این مجموعه تولیدی دانش بنیان در سالهای اخیر با تمرکز بر افزایش عمق ساخت داخل، توسعه زیرساختهای تولید، بومیسازی فناوری، ارتقای کیفیت محصولات و خدمات، بهبود مستمر فرآیندها و بهرهگیری از سرمایه انسانی متخصص، گامهای مؤثری در مسیر تعالی سازمانی برداشته است. دریافت تقدیرنامه دو ستاره، تأییدی بر این رویکرد و نشاندهنده عزم این شرکت برای دستیابی به سطوح بالاتر سرآمدی و خلق ارزش پایدار برای مشتریان و سایر ذینفعان است.
همایش تعالی سازمانی که هرساله توسط مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار میشود، یکی از معتبرترین رویدادهای حوزه مدیریت و کیفیت در کشور به شمار میرود. این جایزه با هدف ترویج فرهنگ تعالی، ارتقای بهرهوری و بهبود عملکرد سازمانها، شرکتها و بنگاههای اقتصادی را بر اساس مدلهای ارزیابی سرآمدی سازمانی مورد سنجش قرار میدهد و مسیرهای بهبود و توسعه را برای آنها ترسیم میکند.