بازدید”علی حسین رعیتی فرد”معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارخانه فناپ‌تک - Fanap Tech
خانه / اخبار / بازدید”علی حسین رعیتی فرد”معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارخانه فناپ‌تک

بازدید”علی حسین رعیتی فرد”معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارخانه فناپ‌تک

روز سه‌شنبه دو آبان یک‌هزار و چهارصد و دو  “علی حسین رعیتی فرد” معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه “اصغر رشنودی” مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از کارخانه “فناپ تک” بازدید کردند.

رعیتی‌فرد در این دیدار ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه علاوه بر اینکه در جریان روند تولید محصولات پرداختی، بانکی و محصولات دیجیتال سفارشی‌سازی شده در این کارخانه قرار گرفت، در گفت‌وگوی چهره به چهره با کارگران در جریان شرایط کاری نیروی انسانی در کارخانه این شرکت و تغییرات شرایط کاری ایشان پس از شروع به فعالیت در فناپ‌تک قرار گرفت. ایشان در نشست کوتاهی با مدیران از شرایط کار و مشکلات پیش روی تولید در منطقه آزاد اروند آگاه شد. همچنین گزارشی از فعالیت‌های رفاهی صورت گرفته توسط شرکت برای کارکنان ارائه شد. در این گزارش بخشی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مدیران فناپ‌تک برای بهبود رفاهیات پرسنل، ایجاد تعاونی مسکن در خرمشهر، افزایش جذب نیروی کار متخصص در این شهر و شرایط اشتغال‌زایی در سال پیش رو توسط مدیر کارخانه شرح داده شد.

فناپ‌تک با نگاه ارائه راهکارهای نوآورانه و فناورانه مبتنی بر سخت‌افزار تلاش دارد با ارائه محصولات سخت‌افزاری و پشتیبانی نرم‌افزاری به توسعه اکوسیستم نوآوری کشور به شکل نهادی و سازمانی کمک کند. تلاش شرکت در این سال‌ها، بهبود مداوم زندگی دیجیتال روزمره ایرانیان و نگاه کارآفرینی در مناطق محروم و به خصوص تاثیرگذاری بر تغییر شرایط زندگی همکاران ساکن خرمشهر است. در همین راستا در سال جاری با سرمایه‌گذاری در گسترش ظرفیت خط تولید بردهای الکترونیکی توجه بیشتری به حوزه تولید محصولات دیجیتال در کنار محصولات بانکی و پرداختی صورت گرفته که به زودی ظرفیت تولید این محصولات در فناپ‌تک و عمق داخلی سازی محصولات افزایش چشمگیری خواهد یافت. از جمله این محصولات جدید در حوزه مخابرات می‌توان به مودم‌های TD-LTE اشاره کرد. شرکت با توسعه محصولات دیجیتال قصد دارد شکلی از محصولات مبتنی بر فناوری را در اکوسیستم دیجیتال کشور وارد کند و با استفاده از زیرساخت‌های فناورانه موجود در هلدینگ فناپ به کارگیری آنها در زندگی ایرانیان را ضرورت بخشد. با این رویکرد فناپ‌تک، در ابعاد مختلف به یک میانجی‌ میان مشتری نهایی و سامانه‌های دیجیتال موجود بدل شده و به ارائه خدمت بپردازد. در پایان این بازدید آقای علی حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته در خرمشهر توسط فناپ‌تک در دفتر یادبود شرکت نوشت:

امروز 9 آبان ماه 1402 توفیق بازدید از مجموعه فناپ‌تک را داشتم.
خیلی خوشحال و خرسند از اقدامات مدیریت مجموعه شدم
توجه به کارکنان و حفظ و صیانت از نیروی کار خبره و ماهر و ارتقا سطح آگاهی از اقدامات ویژه این واحد است.
امیدوارم موفق و موید باشید.
9-8-1402
رعیتی‌فرد
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

همچنین ببینید

فناپ تک، محصولات هوشمند دیجیتال

رویای تحقق قطب تولید تجهیزات زندگی هوشمند

بازدید یک روزه عصر تراکنش از کارخانه فناپ‌تک در خرمشهر کارخانه فناپ‌تک خرمشهر بیش از …

 طراحی سایت