بازدید شرکت ایرانسل از کارخانه فناپ تک - Fanap Tech
خانه / دسته‌بندی پیش‌فرض / بازدید شرکت ایرانسل از کارخانه فناپ تک

بازدید شرکت ایرانسل از کارخانه فناپ تک

بازدید مدیران محترم شرکت معظم ایرانسل در تاریخ 13/12/1402 با هدف بررسی ابعاد توانایی های تولیدی فناپ تک خصوصا در حوزه تجهیزات CPE

به گزارش روابط عمومی فناپ تک، این بازدید با حضور مدیران و معاونین شرکت ایرانسل و فناپ تک از حوزه های فنی، فروش و تولید و معرفی هلدینگ فناپ و شرکت های زیرمجموعه با شرح توانمندی های مالی و اجرایی و ظرفیت های موجود شروع شد، پس از آن  معرفی کامل شرکت فناپ تک برای بازدید کنندگان شرح داده شد.

بازدید از کارخانه از سالن SMT شروع شد و توانمندی های فناپ تک درعمق داخلی سازی به تایید بازدیدکنندگان رسید.

نکته مهم این بازدید، مشاهده سالن SMT  و معرفی کامل دستگاه SMT جدید فناپ تک بود که با به روزترین تکنولوژی روز دنیا تجهیز شده بود.

بازدیدکنندگان، پس از سالن SMT، از سالن های رول کاغذ حرارتی و نیز تزریق پلاست که بدنه های مودم و مابقی دستگاه های شرکت، تولید می شود بازدید به عمل آوردند.

سپس بازدید از سالن تولید تجهیزات الکترونی با محوریت معرفی کامل خط تولید مودم انجام شد و بازدید کنندگان از کلیه ایستگاه های کاری تولید مودم بازدید نمودند.

در ادامه این بازدید یک روزه،  تمامی خطوط تولید شامل خط تولید دستگاه های کارتخوان، تعمیرات، تولید صندوق فروشگاهی و … بازدید بعمل آمد.

حضور و بازدید  شرکت معظم ایرانسل از کارخانه فناپ تک و نگاه مثبت این اپراتور قطعا گامی بزرگ در ارتقای توانمندیه ای این شرکت در تولید تجهیزات دیجیتال صنعت مخابرات علی الخصوص تجهیزات (CPE) می باشد.

امید است همکاری با شرکت ایرانسل گامی موثر در توسعه زیرساخت های مخابراتی از سوی فناپ تک برداشته شود.

 

 طراحی سایت